subota, 14. svibnja 2016.

Škola u Banovoj Jarugi

Danas žurim s kavicom, pozvan sam u 11 sati na završnu svečanost u Osnovnoj školi Banova Jaruga. U zadnje vrijeme nerado odlazim na javne priredbe i manifestacije. Tako sam jučer umjesto da odem na slavlje u Husainu (Sv. Leopold - Dan mjesta) radije prošetao s Benom husainskom šetnicom. U prirodi se nekako uvijek ugodno osjećam, uz cvrkut ptica i sada naročito uz miris bagremovog cvjeta. U husainskom domu ionako je bila velika gužva, malo domaćih, više gostiju.

Ipak na osobni poziv ravnateljice škole, naše husainke, Melite Posavčić došao sam na svečanost i pogledao sam impresivan program kojeg su izveli učenici povodom završetka još jedne školske godine. Potvrdio sam moje prijašnje mišljenje da je to jedna od uspješnijih kutinskih škola koja ima dobar nastavnički kadar i dobru ravnateljicu, koja opet pronalaze dobrotvore koji pomažu tamo gdje grad nema novca. Škola ima tradiciju postojanja od 122 godine.

Uz Banovu Jarugu vežu me mnogobrojne uspomene, u toj školi je davnih šezdesetih godina radila moja Milka i tu smo se upoznali kada sam dolazio osnivati izviđačku družinu (zvala se Samostalna četa izviđača Nikola Demonja). Iz tih dana u Monografiji kutinskih skauta objavljene su ove dvije fotografije (snimljene 1963 i 1964.g.).

Od početka aktivnosti u Izviđačkom centru Pakra na Banovskom jezeru svake godine organizirao sam aktivnosti za učenike OŠ Banova Jaruga, uglavnom je to bilo veslanje po jezeru. Bilo je slučajeva kada sam satima sjedio u čamcu i vozio učenike i usput ih obučavao u pravilnom veslanju.
Na jezeru sam upoznao učiteljicu Đurđu Krajcar i dosta njezinih kolegica. S Đurđom uspješno surađujem i u Društvu Naša djeca jer ona vodi Dječji forum pri OŠ Banova Jaruga. I ove godine ćemo se susresti 9. lipnja kada ona organizira druženje njenih učenika i roditelja povodom završetka školske godine.  Bit će opet veslanja ako nas posluži lijepo vrijeme.

Godine 2006. opet smo imali izviđače u Osnovnoj školi Banova Jaruga. U Područnoj školi Međurić osnovali smo jato poletaraca koje se prozvalo "Čuvari šume". Vodila ih je najprije Željka Uzel (sada udana Biro) i kasnije Lidija Puškarić.



Jato je sudjelovalo na igrama poletaraca Hrvatske. Slijedeća fotografija snimljena je na igrama organiziranim 2006. godine u Čazmi.
Odlaskom Željke jato je nastavila voditi Lidija. I još dugi niz godina, kada se jato razišlo, kao ptice selice, ostala je Lidija i njena djeca. Viđali smo se na jezeru ili u Međuriću kod donosa Betlehemskog svjetla. 

Lidija je nekoliko puta dovodila svoje učenike na jezero. I kad sam danas došao u Banovu Jaruga prvo mi je prišla Lidija. I usput rekla da čita moje blogove, pa eto Lidija i ti si povod da opišem moje lijepe uspomene vezane uz Banovu Jarugu. Sada kad sam se opet vratio na jezero i dok sam još u fizičkoj kondiciji, očekujem daljnja druženja i puno veslanja. Istina flotila plovila na ICP-u se nešto prorijedila i nagovaram šeficu kutinskih izviđača da nabavimo neki bolji čamac. 

Nema komentara:

Objavi komentar