četvrtak, 7. siječnja 2016.

Ima snijega kao u priči


Zadnjih dana razrijedila se naša ekipa s kave. Snježne padaline zasule su ceste i pute, što one državne, županijske ili lokalne. I sada ako stanuješ negdje u brdu gdje je "vrag rekao laku noć" trebaš čekati do otopljenja da se spustiš autom do najbliže očišćene ceste. I ne može se kazati da se nadležne službe nisu trudile, čistilo se, negdje bolje, negdje lošije, negdje nikako. Jučer sam ponio na kavu i lopatu za snijeg i dobro mi je došla da si očistim parking. U nedostatku društva čitam jutros komentare svojih fb prijatelja:





Snijeg je omogućio da proradi nama najbliže skijalište.

Ima danas i drugih zanimljivih tema, ova mi je posebno zanimljiva zbog našeg Informatičkog kluba:

Objavljeno je i sjećanje na akademskog slikara Ivana Milata. Meni i Milki je ostao u sjećanju kao drag čovjek i veliki prijatelj. Naša kuća prepuna je njegovih slika. Sjećam se njegovih riječi kad nam je darovao slike, da će one postati još vrijednije kad autor umre.

I na kraju odoh ja na:



Nema komentara:

Objavi komentar